Pontul Zilei azi 28.05.2013 Sif 1

Buna  Dimineata …  haide cu Verde_ata  !! Money mouthCool

186 Raspunsuri pentru Pontul Zilei azi 28.05.2013 Sif 1

  • LAURMARKETING spune:

    Iar a bubuit SIF1 :) BVB-ica a blatit dar vine si pretul de 40 de lei,deocamdata de pe 3 iunie am de rontait cateva dvd de la ei :) Am un 2% astazi crestere pe cont :)

  • LAURMARKETING spune:

    Aurele ziceai ca am avut noroc cu SIF1 :) Gresit:mi-a placut cartea pardon bursa de mic :)
    Si marti are sanse portofoliu meu sa urce,asta este drumul lui :)

  • popescu spune:

    http://www.zf.ro/zf-24/pietele-internationale-sunt-la-maxime-dar-au-inceput-turbulentele-brokerii-nu-se-tem-insa-de-o-zguduiala-de-proportii-care-sa-schimbe-trendul-de-crestere-10904991 Totuşi, brokerii locali nu se aşteaptă la un eveniment major pe pieţele internaţionale, care să schimbe trendul mare de creştere început în 2009, chiar dacă pe plan extern există un curent „fundamentalist“ destul de puternic care susţine că evoluţiile pieţelor nu sunt justificate de performanţele macroeconomice.

    „În momentul de faţă nu cred că putem să asistăm la zguduiri serioase ale pieţelor de capital. Multe pieţe sunt la maxime istorice şi nu avem precedente la care să ne raportăm. Cred că faptul că piaţa a accelerat foarte mult se datorează în parte şi exuberanţei iraţionale a investitorilor şi cred că nişte corecţii vor fi, dar trendul principal de creştere început în 2009 va continua şi nu e nimic care să ne facă să credem că vor fi mişcări negative de amploare pe pieţe“, a declarat Ciprian Bîrsan, senior trader la Transilvania Capital.

  • popescu spune:

    http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/pana-la-listari-de-companii-private-bvb-spera-sa-atraga-obligatiuni-corporative-de-un-miliard-de-lei-10904968 În acest an, bursa de la Bucureşti se aşteaptă ca mai multe companii să facă pasul spre emiterea de obligaţiuni. Pentru a le încuraja, bursa a suspendat comisionul de 0,007% aplicat la valoarea cumpărărilor. Prima ofertă de obligaţiuni corporative din acest an ar putea veni din partea Raiffeisen Bank România. La începutul lunii mai, managementul Raiffeisen a primit aprobarea băncii-mamă pentru lansarea unei emisiuni de obligaţiuni în lei destinată pieţei locale de capital în limita unui plafon de 500 mil. lei şi cu scadenţa de maximum cinci ani. Caracteristicile emi­siunii precum şi o eventuală listare a titlurilor la Bursa de Valori Bucureşti urmează să fie stabilite de directoratul băncii.

    Atragerea de capital prin emisiune de obligaţiuni este o procedură mai uşoară pentru o companie decât vânzarea de acţiuni, în principal pentru că nu presupune ca acţionarii să renunţe la controlul companiei. De asemenea, pe piaţa de capital există un interes mult mai ridicat pentru obligaţiuni decât pentru acţiuni. Fondurile de obligaţiuni au active de peste 5 miliarde de lei, de zece ori mai mari decât activele fondurilor de acţiuni, şi sunt la mare căutare de companii interesate să emită obligaţiuni pentru a-şi finanţa investiţiile. Mai mult, fondurile de pensii private sunt de asemenea interesate de achiziţia de obligaţiuni corporative, în condiţiile în care în fiecare lună le intră în conturi circa 200 de milioane de lei, sumă pe care o întorc înapoi în trezoreria statutului prin achiziţia de titluri de stat în loc să finanţeze economia reală.

  • popescu spune:
  • on
    on spune:

    Eh, in sfarsit, ce frumos se misca galbejitu’, pe futures e si mai dragalas +3% :mrgreen:

  • criss
    criss spune:
  • criss
    criss spune:
  • criss
    criss spune:
  • popescu spune:
  • criss
    criss spune:
  • florin
    florin spune:

    Neata! Sa vina verdeata! Sa vina reboundul!

  • on
    on spune:

    SIF1 deci azi :cool:
    E drept, creste sif1 dar, a scazut anul acesta de la aproape 1,4 pana la 1, acuma este la 1,27 si nu a dat nici dividend, pe cand sif5, luat in discutie ieri, e la 1,464 fata de un maxim al acestui an de 1,54 si, vorba aia, a dat dividend. :oops:

  • criss
    criss spune:
  • popescu spune:

    Nikkei 225 +1,20

  • popescu spune:

    http://www.manager.ro/articole/analize/analizele-managerro:-cum-au-ajuns-americanii-sa-aiba-75500-km-de-autostrada-37631.html A fost nevoie ca la Casa Alba sa ajunga presedinte generalul Dwight Eisenhower, cel care in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial, pe cand luptase in Germania, fusese impresionat de reteaua de drumuri de mare viteza construita de nemti, cunoscuta sub numele de Reichsautobahnen. Cu sprijinul sau, in iunie 1956 a fost aprobata o lege – Federal Aid Highway Act – care autoriza constructia a cca 66.000 km de autostrazi, al caror cost era suportat in proportie de 90% de guvernul federal. Banii urmau sa vina din cresterea taxei pe benzina, de la 2 la 3 centi/gallon.

  • on
    on spune:

    popescu: Nikkei 225 +1,20

    2,39% :?:

  • popescu spune:
  • Mr. X.
    multipluX says:

    criss: http://www.economica.net/cat-mai-valoreaza-in-realitate-companiile-de-la-bursa_53306.html

    ce destepti mai astia de la economica.net
    [de unde leo fi venit si ideea asta]?
    Au uitat sa spuna si varianta cind o societate poate valora mai mult decit pretul de la bursa

  • on
    on spune:

    popescu: http://www.wall-street.ro/articol/Educatie-bursiera/133458/investitor-pe-termen-mediu-exemplu-de-strategie-investitionala.html

    Iata ce scrie in articol: “…….. SIF Oltenia (SIF5) – este singura SIF care nu si-a vandut participatia de la BCR, mai mult, aceasta a participat si la majorarea de capital social. Tinand cont de corectia in activul net al SIF dupa acordarea dividendelor, SIF5 devine cea mai ieftina companie dintre societatile de investitii financiare.”

  • Mr. X.
    multipluX says:

    popescu: http://www.wall-street.ro/articol/Educatie-bursiera/133458/investitor-pe-termen-mediu-exemplu-de-strategie-investitionala.html

    interesant:
    50% cash
    si restul in mod egal SNP, SIF5 si FP
    [eu as mai baga si un BCC, cam 10% din toti banii] :mrgreen:

  • Mr. X.
    multipluX says:

    on:

    popescu: http://www.wall-street.ro/articol/Educatie-bursiera/133458/investitor-pe-termen-mediu-exemplu-de-strategie-investitionala.html

    Iata ce scrie in articol: “…….. SIF Oltenia (SIF5) – este singura SIF care nu si-a vandut participatia de la BCR, mai mult, aceasta a participat si la majorarea de capital social. Tinand cont de corectia in activul net al SIF dupa acordarea dividendelor, SIF5 devine cea mai ieftina companie dintre societatile de investitii financiare.”

    cum or fi calculat?
    ca mie nu imi iese :mrgreen:
    SIF1 :arrow: VUAN =2.534
    discount 50%
    SIF5 :arrow: VUAN=2.4759 [care a inclus si dividendele de plata]
    pret 1.469 discunt 40.6 %
    a se vedea intre raportarile martie si aprilie
    ca diferenta in plus de dividende de plata este egala cu cea aprobata in AGA.
    Norma era ca ele sa apara pe luna mai, cind intra in vigoare aprobarile din AGA :mrgreen:
    http://www.bvb.ro/infocont/infocont13/A310313_SIF5.pdf
    http://www.bvb.ro/infocont/infocont13/A300413_SIF5.pdf

  • on
    on spune:

    Daca pe spot se mentine cresterea de 2,4 pe futures Nikkei a luat-o la deleni, +3,7%

  • on
    on spune:

    multipluX:

    on:
    popescu: http://www.wall-street.ro/articol/Educatie-bursiera/133458/investitor-pe-termen-mediu-exemplu-de-strategie-investitionala.html

    Iata ce scrie in articol: “…….. SIF Oltenia (SIF5) – este singura SIF care nu si-a vandut participatia de la BCR, mai mult, aceasta a participat si la majorarea de capital social. Tinand cont de corectia in activul net al SIF dupa acordarea dividendelor, SIF5 devine cea mai ieftina companie dintre societatile de investitii financiare.”

    cum or fi calculat?
    ca mie nu imi iese :mrgreen:
    SIF1 :arrow: VUAN =2.534
    discount 50%
    SIF5 :arrow: VUAN=2.4759 [care a inclus si dividendele de plata]
    pret 1.469 discunt 40.6 %
    a se vedea intre raportarile martie si aprilie
    ca diferenta in plus de dividende de plata este egala cu cea aprobata in AGA.
    Norma era ca ele sa apara pe luna mai, cind intra in vigoare aprobarile din AGA :mrgreen:
    http://www.bvb.ro/infocont/infocont13/A310313_SIF5.pdf
    http://www.bvb.ro/infocont/infocont13/A300413_SIF5.pdf

    Nu stiu, oricum eu nu am rabdare sa citesc si sa calculez, mai urmaresc unele stiri.
    Daca esti sugur pe date, asa e, cineva a gresit, cresteri sa fie :mrgreen:
    SIF 5 este mai “apreciat” de investitori deocamdata, dovada este variatia pretului.

  • on
    on spune:

    Na ca pe spot l-au trantit in 1.2

  • popescu spune:

    multipluX:

    on:
    popescu: http://www.wall-street.ro/articol/Educatie-bursiera/133458/investitor-pe-termen-mediu-exemplu-de-strategie-investitionala.html

    Iata ce scrie in articol: “…….. SIF Oltenia (SIF5) – este singura SIF care nu si-a vandut participatia de la BCR, mai mult, aceasta a participat si la majorarea de capital social. Tinand cont de corectia in activul net al SIF dupa acordarea dividendelor, SIF5 devine cea mai ieftina companie dintre societatile de investitii financiare.”

    cum or fi calculat?
    ca mie nu imi iese :mrgreen:
    SIF1 :arrow: VUAN =2.534
    discount 50%
    SIF5 :arrow: VUAN=2.4759 [care a inclus si dividendele de plata]
    pret 1.469 discunt 40.6 %
    a se vedea intre raportarile martie si aprilie
    ca diferenta in plus de dividende de plata este egala cu cea aprobata in AGA.
    Norma era ca ele sa apara pe luna mai, cind intra in vigoare aprobarile din AGA :mrgreen:
    http://www.bvb.ro/infocont/infocont13/A310313_SIF5.pdf
    http://www.bvb.ro/infocont/infocont13/A300413_SIF5.pdf

    vezi data cind e scris articolul !

  • Mr. X.
    multipluX says:

    popescu:

    multipluX:
    on:
    popescu: http://www.wall-street.ro/articol/Educatie-bursiera/133458/investitor-pe-termen-mediu-exemplu-de-strategie-investitionala.html

    Iata ce scrie in articol: “…….. SIF Oltenia (SIF5) – este singura SIF care nu si-a vandut participatia de la BCR, mai mult, aceasta a participat si la majorarea de capital social. Tinand cont de corectia in activul net al SIF dupa acordarea dividendelor, SIF5 devine cea mai ieftina companie dintre societatile de investitii financiare.”

    cum or fi calculat?
    ca mie nu imi iese :mrgreen:
    SIF1 :arrow: VUAN =2.534
    discount 50%
    SIF5 :arrow: VUAN=2.4759 [care a inclus si dividendele de plata]
    pret 1.469 discunt 40.6 %
    a se vedea intre raportarile martie si aprilie
    ca diferenta in plus de dividende de plata este egala cu cea aprobata in AGA.
    Norma era ca ele sa apara pe luna mai, cind intra in vigoare aprobarile din AGA :mrgreen:
    http://www.bvb.ro/infocont/infocont13/A310313_SIF5.pdf
    http://www.bvb.ro/infocont/infocont13/A300413_SIF5.pdf

    vezi data cind e scris articolul !

    :evil: :evil: :evil:

  • florin
    florin spune:

    Azi trebuie un minim ++2 % pe toti indicii si un minim ++5% pe astea mai sprintene !

  • adrian_hora spune:

    criss: Sif 1 desfinteaza 2 sucursale.
    http://www.bvb.ro/infocont/infocont13/SIF1280513.pdf

    reduce cheltuielile, vor sa faca performanta:)

  • on
    on spune:

    FP s-a impotmolit in .66 :sad:

  • criss
    criss spune:

    Mircea Ursache sustine aceeasi pozitie din 2009: nu trebuie sa existe prag la sifuri.

  • adrian_hora spune:

    criss: Mircea Ursache sustine aceeasi pozitie din 2009: nu trebuie sa existe prag la sifuri.

    problema este ca daca nu ar fi praguri ar fi inhatate de capitalul strain
    uite la sif5, ebs cauta sa ia controlul si sa apoi sa capete ultimul pachet de la bcr pe bani cat mai putini.
    chiar nu cred ca ar fi bine ptr micii investitori ca sifurile sa fie detinute de straini.
    mai intai ar trebui protejati micii investitori cu legi facute cum trebuie si aplicate cum trebuie, toti stim ca se fac smecherii de catre cei care detin majoritatea in diverse companii listate la bursa, nimeni nu face nimic.

  • adrian_hora spune:

    on: FP s-a impotmolit in .66 :sad:

    fp a trecut peste 0.66 vad :)
    ebs peste 2% la viena :)

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Neatza haide cu Verde_atza >>> DJ 15 430 acum dar inca se tranzactioneaza pe Futuress !! :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    LAURMARKETING:
    Aurele ziceai ca am avut noroc cu SIF1 :) Gresit:mi-a placut cartea pardon bursa de mic :)
    Si marti are sanse portofoliu meu sa urce,asta este drumul lui :)

    Ha ha ha ..asa e ai dreptate … insa am zis ca ai Noroc ca sa te tachinez …ca stiu bine ce informat esti !! :wink: :lol: Se pare ca face figura frumoasa si azi Sif 1 si nu numai !! :mrgreen:

  • adrian_hora spune:

    Aur_el: Neatza haide cu Verde_atza >>> DJ 15 430 acum dar inca se tranzactioneaza pe Futuress !! :mrgreen:

    dax +1.1% (+1.2% pe futures) :)

  • Aur_el
    Aur_el says:

    popescu:
    http://www.zf.ro/zf-24/pietele-internationale-sunt-la-maxime-dar-au-inceput-turbulentele-brokerii-nu-se-tem-insa-de-o-zguduiala-de-proportii-care-sa-schimbe-trendul-de-crestere-10904991 Totuşi, brokerii locali nu se aşteaptă la un eveniment major pe pieţele internaţionale, care să schimbe trendul mare de creştere început în 2009, chiar dacă pe plan extern există un curent „fundamentalist“ destul de puternic care susţine că evoluţiile pieţelor nu sunt justificate de performanţele macroeconomice.

    „În momentul de faţă nu cred că putem să asistăm la zguduiri serioase ale pieţelor de capital. Multe pieţe sunt la maxime istorice şi nu avem precedente la care să ne raportăm. Cred că faptul că piaţa a accelerat foarte mult se datorează în parte şi exuberanţei iraţionale a investitorilor şi cred că nişte corecţii vor fi, dar trendul principal de creştere început în 2009 va continua şi nu e nimic care să ne facă să credem că vor fi mişcări negative de amploare pe pieţe“, a declarat Ciprian Bîrsan, senior trader la Transilvania Capital.

    Exact …drept dovada ca au uitat repede de sperietutra … Nikey e acum pe Futures + 4,1% si vb aia inca nu se tranzactioneaza ! :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    adrian_hora:

    Aur_el: Neatza haide cu Verde_atza >>> DJ 15 430 acum dar inca se tranzactioneaza pe Futuress !! :mrgreen:

    dax +1.1% (+1.2% pe futures) :)

    Uitate la NiKey + 4,1 % pe futures si Ricanii cresc la fel fara numar !! :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    criss:
    Mircea Ursache sustine aceeasi pozitie din 2009: nu trebuie sa existe prag la sifuri.

    Pai une in lumea asta mare sa mai pomenit asa ceva ??? :roll:
    Nicaieri …si apoi cum ssa se dezvolte o societate de investitii cum e cazul Sifurilor …daca nu e un sef acolo care sa isi asume raspunderea si sa aiva majoritate …incat sa-l doara de banii lui ??? :roll:
    ASa ca se pare ca in curind va dispare si aceste praguri … si asta ar fi explicatia faptului de ce se cumpara si acumuleaza in dreaci sifuri cu cresteri fara nr in ultima perioada !! :idea: :wink:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    popescu:
    http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/pana-la-listari-de-companii-private-bvb-spera-sa-atraga-obligatiuni-corporative-de-un-miliard-de-lei-10904968 În acest an, bursa de la Bucureşti se aşteaptă ca mai multe companii să facă pasul spre emiterea de obligaţiuni. Pentru a le încuraja, bursa a suspendat comisionul de 0,007% aplicat la valoarea cumpărărilor. Prima ofertă de obligaţiuni corporative din acest an ar putea veni din partea Raiffeisen Bank România. La începutul lunii mai, managementul Raiffeisen a primit aprobarea băncii-mamă pentru lansarea unei emisiuni de obligaţiuni în lei destinată pieţei locale de capital în limita unui plafon de 500 mil. lei şi cu scadenţa de maximum cinci ani. Caracteristicile emi­siunii precum şi o eventuală listare a titlurilor la Bursa de Valori Bucureşti urmează să fie stabilite de directoratul băncii.

    Atragerea de capital prin emisiune de obligaţiuni este o procedură mai uşoară pentru o companie decât vânzarea de acţiuni, în principal pentru că nu presupune ca acţionarii să renunţe la controlul companiei. De asemenea, pe piaţa de capital există un interes mult mai ridicat pentru obligaţiuni decât pentru acţiuni. Fondurile de obligaţiuni au active de peste 5 miliarde de lei, de zece ori mai mari decât activele fondurilor de acţiuni, şi sunt la mare căutare de companii interesate să emită obligaţiuni pentru a-şi finanţa investiţiile. Mai mult, fondurile de pensii private sunt de asemenea interesate de achiziţia de obligaţiuni corporative, în condiţiile în care în fiecare lună le intră în conturi circa 200 de milioane de lei, sumă pe care o întorc înapoi în trezoreria statutului prin achiziţia de titluri de stat în loc să finanţeze economia reală.

    Corect …..posibilitati exista si inca foarte multe ….asa ca BVB ica are toate sansele ca in 3/5 ani sa devina o Bursa regionala interesanta cel putin …daca nu atractiva !! :mrgreen:
    Deci nu dati banii pe prostii ….luati actiuni ce sa ramana si la Copii !! :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    popescu:
    http://www.manager.ro/articole/financiar-bancar/inca-12_6-milioane-de-actiuni-se-intorc-la-fondul-proprietatea-37623.html

    Are balta peste … si actiunea Creste in valoare cu fiecare actiune ras_cumparata !! :mrgreen:

  • florin
    florin spune:

    Va cer o parere : ce ziceti de SRT ? A revenit pe profit …si are un pret f bun .. ?

  • Aur_el
    Aur_el says:

    EUR/USD 1.29068 1.29083 -0.19%
    EUR/RON 4.3268 4.3313 -0.28%
    USD/RON 3.35195 3.35595 -0.14%
    :roll:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    florin:
    Va cer o parere : ce ziceti de SRT ? A revenit pe profit …si are un pret f bun .. ?

    Daca crezi ca se merita risca si tu cu bani putini … incat sa nu iti para rau daca nu merge asa cum te astepti ! :wink:

  • Mr. X.
    multipluX says:

    florin: Va cer o parere : ce ziceti de SRT ? A revenit pe profit …si are un pret f bun .. ?

    au datorii de apraope 16 mil lei
    mai mari ca cifra de afaceri :oops:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    florin:
    Va cer o parere : ce ziceti de SRT ? A revenit pe profit …si are un pret f bun .. ?

    Ps : Insa eu as sta deoparte …caci cam toate actiunile ce au ajuns sa aiva 0,00 in fatza nu au scapat de faliment sau reorganizare …asa ca fa ce-ti spune Inima !! :lol: Pe sistem :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=D2qqMhDHNCA :wink:

  • on
    on spune:

    florin: Va cer o parere : ce ziceti de SRT ? A revenit pe profit …si are un pret f bun .. ?

    Nu a revenit pe profit decat formal, e intr-un mare faliment, nu i-a reusit primul plan de redresare si a mai primit o gura de oxigen, al doilea plan de redresare, merge foarte prost, vor sa scoata profit din vanzarea utilajelor de productie si a terenurilor.
    Fara o minune se duc in faliment.
    Eu o pandesc de ani buni, de cand “mi-a mancat banii”.

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Asa tata …Hai sus cu BaRaKa !! :mrgreen: Up ^ Up ^ fara nr la cit are de crescut in urmatorii 2/3 ani … asa ca o asteptam macar la 1 leu nu 3 cit a mai fost !! :mrgreen:

  • dinu
    dinu spune:

    UEFA a comentat situaţia Stelei în cazul în care sentinţa ÎCCJ contrazice instanţele sportive care au achitat clubul în Dosarul Valiza. Turcii de la Fener au fost excluşi din Ligă în 2011!
    UEFA: “Dacă Înalta Curte va decide altfel decît instanţele sportive, ne vom afla într-o situaţie asemănătoare cazului Fenerbahce, din punct de vedere al contradicţiei dintre soluţii. “.

    În iulie 2011, clubul turc, acuzat că a trucat trei partide de campionat, a fost exclus din Liga Campionilor. Preşedintele lui Fener şi mai mulţi oficiali au fost condamnaţi la închisoare de instanţele civile, dar Federaţia turcă nu a retrogradat clubul!

  • florin
    florin spune:

    Multumesc.. voi sta deoparte ! Mai bine mai cumpar niste BRK.. ca sa vand in 0.25 :)

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Aur_el:
    Asa tata …Hai sus cu BaRaKa !! :mrgreen: Up ^ Up ^ fara nr la cit are de crescut in urmatorii 2/3 ani … asa ca o asteptam macar la 1 leu nu 3 cit a mai fost !! :mrgreen:

    Ps: BRK + 2,22% dar vb aia inca se tranzactioneaza !! :mrgreen: Hai cu minim 0,1300 azi daca nu mai Bine !! :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    florin:
    Multumesc.. voi sta deoparte ! Mai bine mai cumpar niste BRK.. ca sa vand in 0.25 :)

    Pai sa sti …. si asta e un Pont care va dau Gratis …in urmatorii 3/5 ani …atit BVB actiunea si evident ca si Piata BVB vor supra performa fata de multe alte Piete Bursiere din Lume ….nu mai vb ca va venii soarele si pe strada multor sisifuri cum sunt BRK de exemplu ….care mai nou si-a facut si SAI (soc de admin a investitiilor ) adica poate prelua in administrare chiar si sifuri ….pe modelul celor de la sif 4 care acum sunt in des_zbateri !! :mrgreen:

  • on
    on spune:

    adrian_hora:

    on: FP s-a impotmolit in .66 :sad:

    fp a trecut peste 0.66 vad :)
    ebs peste 2% la viena :)

    Tot se chinuie pe linia lui .66 de zile bune, numai de cand am luat-o eu e o saptamana.

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Aur_el:

    florin:
    Multumesc.. voi sta deoparte ! Mai bine mai cumpar niste BRK.. ca sa vand in 0.25 :)

    Pai sa sti …. si asta e un Pont care va dau Gratis …in urmatorii 3/5 ani …atit BVB actiunea si evident ca si Piata BVB vor supra performa fata de multe alte Piete Bursiere din Lume ….nu mai vb ca va venii soarele si pe strada multor sisifuri cum sunt BRK de exemplu ….care mai nou si-a facut si SAI (soc de admin a investitiilor ) adica poate prelua in administrare chiar si sifuri ….pe modelul celor de la sif 4 care acum sunt in des_zbateri !! :mrgreen:

    Ps: Deci va dati seama ce potential de dezvoltare poate avea un astfel de Sisif ca si BRK ??? :mrgreen:
    +1000/2000 % in urmatorii 5/10 ANI face ca popa” !! :mrgreen:

  • dinu
    dinu spune:

    Capacitatea de rafinare a României a scăzut cu 65 de procente în ultimii 20 de ani, ajungând la 11,7 milioane de tone anual. Din zece rafinării, mai funcţionează doar 4, din care doar 3 procează ţiţei (Petromidia – Rompetrol, Petrobrazi – OMV Petrom şi Petrotel – Lukoil).

  • Aur_el
    Aur_el says:

    on:

    adrian_hora:
    on: FP s-a impotmolit in .66 :sad:

    fp a trecut peste 0.66 vad :)
    ebs peste 2% la viena :)

    Tot se chinuie pe linia lui .66 de zile bune, numai de cand am luat-o eu e o saptamana.

    Nu se chinuie ‘ asa e tinuta …adica nu platesc astia de la FP mai mult de 0,66 …asta deocamfata …caci cumparatul ieftin e tot in avantajul FP ului ca cu aceiasi bani …ras_cumpara mai multe actiuni …deci ramane mai mult profit ptr cei ramasi cu actiunile in FP ! :mrgreen:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Afara de sif3 dezastru ca volum pe sifu-ri Ma asteptam sa incarce speculatorii la greu De pomana nu se poate deocamdata :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    dinu:
    Capacitatea de rafinare a României a scăzut cu 65 de procente în ultimii 20 de ani, ajungând la 11,7 milioane de tone anual. Din zece rafinării, mai funcţionează doar 4, din care doar 3 procează ţiţei (Petromidia – Rompetrol, Petrobrazi – OMV Petrom şi Petrotel – Lukoil).

    Ha ha ha …asta arata …diferenta clara daca mai era nevoie …intre organizarea fosta Comunista si asta de _”o” Piatza …care este acum ! :lol:
    Deci undeva peste ‘fo’ 20 ani sa mai ajungem la performantele din 1989 !! :lol:

  • on
    on spune:

    Aur_el:

    adrian_hora:
    Aur_el: Neatza haide cu Verde_atza >>> DJ 15 430 acum dar inca se tranzactioneaza pe Futuress !! :mrgreen:

    dax +1.1% (+1.2% pe futures) :)

    Uitate la NiKey + 4,1 % pe futures si Ricanii cresc la fel fara numar !! :mrgreen:

    Azi au evolut frumos, parca mi-au devenit simpatici, de azi dimineata ma delectez privindu-le ochii oblici spre deleni, :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:
    Afara de sif3 dezastru ca volum pe sifu-ri Ma asteptam sa incarce speculatorii la greu De pomana nu se poate deocamdata :lol:

    Mai ce nu intelegi ca acum nu se mai speculeaza … ci se cumpara si acumuleaza …ptr ca altfel se ridica pragul si se trezesc ai nostri ca brazii ca s luati pe sus cu tot cu “fulgi” …adica ai cumpara straini rapid cum incearca si mai are putin si reuseste astia pe sif 5 … ptr pachetul BCR !! :mrgreen:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Aur_el:

    on:
    adrian_hora:
    on: FP s-a impotmolit in .66 :sad:

    fp a trecut peste 0.66 vad :)
    ebs peste 2% la viena :)

    Tot se chinuie pe linia lui .66 de zile bune, numai de cand am luat-o eu e o saptamana.

    Nu se chinuie ‘ asa e tinuta …adica nu platesc astia de la FP mai mult de 0,66 …asta deocamfata …caci cumparatul ieftin e tot in avantajul FP ului ca cu aceiasi bani …ras_cumpara mai multe actiuni …deci ramane mai mult profit ptr cei ramasi cu actiunile in FP ! :mrgreen:

    FP zilnic saptamanal
    Rezistenta 0.6725 0.7000
    Suport 0.6500 zona 0.6180 – 0.6315

  • on
    on spune:

    Aur_el:

    on:
    adrian_hora:
    on: FP s-a impotmolit in .66 :sad:

    fp a trecut peste 0.66 vad :)
    ebs peste 2% la viena :)

    Tot se chinuie pe linia lui .66 de zile bune, numai de cand am luat-o eu e o saptamana.

    Nu se chinuie ‘ asa e tinuta …adica nu platesc astia de la FP mai mult de 0,66 …asta deocamfata …caci cumparatul ieftin e tot in avantajul FP ului ca cu aceiasi bani …ras_cumpara mai multe actiuni …deci ramane mai mult profit ptr cei ramasi cu actiunile in FP ! :mrgreen:

    Aoleu :!: Inseamna cqa o sa fie gravida 18 luni la .66? :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    on:

    Aur_el:
    adrian_hora:
    Aur_el: Neatza haide cu Verde_atza >>> DJ 15 430 acum dar inca se tranzactioneaza pe Futuress !! :mrgreen:

    dax +1.1% (+1.2% pe futures) :)

    Uitate la NiKey + 4,1 % pe futures si Ricanii cresc la fel fara numar !! :mrgreen:

    Azi au evolut frumos, parca mi-au devenit simpatici, de azi dimineata ma delectez privindu-le ochii oblici spre deleni, :mrgreen:

    Pai ce va spuneam eu …ca asta nu e decit o “sperietura ” si atit …directia ramane aceiasi … si inca pe repede inainte … la delenii din deal ! :lol: :wink:

  • on
    on spune:

    eugen68:

    Aur_el:
    on:
    adrian_hora:
    on: FP s-a impotmolit in .66 :sad:

    fp a trecut peste 0.66 vad :)
    ebs peste 2% la viena :)

    Tot se chinuie pe linia lui .66 de zile bune, numai de cand am luat-o eu e o saptamana.

    Nu se chinuie ‘ asa e tinuta …adica nu platesc astia de la FP mai mult de 0,66 …asta deocamfata …caci cumparatul ieftin e tot in avantajul FP ului ca cu aceiasi bani …ras_cumpara mai multe actiuni …deci ramane mai mult profit ptr cei ramasi cu actiunile in FP ! :mrgreen:

    FP zilnic saptamanal
    Rezistenta 0.6725 0.7000
    Suport 0.6500 zona 0.6180 – 0.6315

    Asa reiese?
    Deocamdata rezistenta e la.66, de ma exaspereaza :neutral:

  • julian spune:

    florin: Multumesc.. voi sta deoparte ! Mai bine mai cumpar niste BRK.. ca sa vand in 0.25 :)

    salut florin,dap dar BRK nu e lasata sa treaca de 0.1300 ce e o rez importanta pe TS,asa ca e ft importanta inchiderea pe BRK si volumul ,in rest asteptap cu drag in prag o rezolvare a problemei in conducerea BRK,sa vina 1-2 actionari cu cite 15% detineri fiecare si sa-l intrebe pe chis de ce se tot impiedica sa faca profit pt SSIFBROKER ,cind o simpla si usoara investitie in SIF-uri,SNP,FP ar fi adus-si ar aduce-un profit important pt BRK,dar se pare ca e rea intentie din partea pseudomanagerului chis!

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Aur_el:

    eugen68: Afara de sif3 dezastru ca volum pe sifu-ri Ma asteptam sa incarce speculatorii la greu De pomana nu se poate deocamdata :lol:

    Mai ce nu intelegi ca acum nu se mai speculeaza … ci se cumpara si acumuleaza …ptr ca altfel se ridica pragul si se trezesc ai nostri ca brazii ca s luati pe sus cu tot cu “fulgi” …adica ai cumpara straini rapid cum incearca si mai are putin si reuseste astia pe sif 5 … ptr pachetul BCR !! :mrgreen:

    Totusi e o retinere la cumparare

  • eugen68
    eugen68 spune:

    eugen68:

    Aur_el:
    eugen68: Afara de sif3 dezastru ca volum pe sifu-ri Ma asteptam sa incarce speculatorii la greu De pomana nu se poate deocamdata :lol:

    Mai ce nu intelegi ca acum nu se mai speculeaza … ci se cumpara si acumuleaza …ptr ca altfel se ridica pragul si se trezesc ai nostri ca brazii ca s luati pe sus cu tot cu “fulgi” …adica ai cumpara straini rapid cum incearca si mai are putin si reuseste astia pe sif 5 … ptr pachetul BCR !! :mrgreen:

    Totusi e o retinere la cumparare

    Sti ceva de prag la sif Se lasa liber?

  • Aur_el
    Aur_el says:

    on:

    Aur_el:
    on:
    adrian_hora:
    on: FP s-a impotmolit in .66 :sad:

    fp a trecut peste 0.66 vad :)
    ebs peste 2% la viena :)

    Tot se chinuie pe linia lui .66 de zile bune, numai de cand am luat-o eu e o saptamana.

    Nu se chinuie ‘ asa e tinuta …adica nu platesc astia de la FP mai mult de 0,66 …asta deocamfata …caci cumparatul ieftin e tot in avantajul FP ului ca cu aceiasi bani …ras_cumpara mai multe actiuni …deci ramane mai mult profit ptr cei ramasi cu actiunile in FP ! :mrgreen:

    Aoleu :!: Inseamna cqa o sa fie gravida 18 luni la .66? :mrgreen:

    NU asta inseamna ca aduna aici pina nu mai vinde nimeni ….dupa care mai urca cite un palier …0,7/0,75/0,8 si tot asa spre 1,2 lei … si mai departe pe masura ce incep sa vina profituri tot mai mari la FP ! :mrgreen:

  • julian spune:

    Aur_el:

    Aur_el:
    florin: Multumesc.. voi sta deoparte ! Mai bine mai cumpar niste BRK.. ca sa vand in 0.25 :)

    Pai sa sti …. si asta e un Pont care va dau Gratis …in urmatorii 3/5 ani …atit BVB actiunea si evident ca si Piata BVB vor supra performa fata de multe alte Piete Bursiere din Lume ….nu mai vb ca va venii soarele si pe strada multor sisifuri cum sunt BRK de exemplu ….care mai nou si-a facut si SAI (soc de admin a investitiilor ) adica poate prelua in administrare chiar si sifuri ….pe modelul celor de la sif 4 care acum sunt in des_zbateri !! :mrgreen:

    Ps: Deci va dati seama ce potential de dezvoltare poate avea un astfel de Sisif ca si BRK ??? :mrgreen:
    +1000/2000 % in urmatorii 5/10 ANI face ca popa” !! :mrgreen:

    depinde de cine si cum e condus dle AUREL,la ce potential si perspective a avut si are,facea lejer cite 10 mil lei profit din 2010 an de an inclusiv 2012,dar nu au vrut sa se curete de emitentii care au tras si trag in jos BRK

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:

    Aur_el:
    eugen68: Afara de sif3 dezastru ca volum pe sifu-ri Ma asteptam sa incarce speculatorii la greu De pomana nu se poate deocamdata :lol:

    Mai ce nu intelegi ca acum nu se mai speculeaza … ci se cumpara si acumuleaza …ptr ca altfel se ridica pragul si se trezesc ai nostri ca brazii ca s luati pe sus cu tot cu “fulgi” …adica ai cumpara straini rapid cum incearca si mai are putin si reuseste astia pe sif 5 … ptr pachetul BCR !! :mrgreen:

    Totusi e o retinere la cumparare

    Normal ca e ‘retinere’ ptr ca nu e marfa … si asa daca se infig in ask isi fura caciula uni la altii ca majoritatea din ask sunt tot actiunile la astia de sta pe ele … si aduna …caci cine vrea sa vanda azi pune cum e si normal ordin cit mai aproape de bid sa se faca ordinul /…cum altfel …iar daca volumele zilinice scad …este mai mult decit clar ca nu mai vinde aproape nimeni !! :mrgreen: ASa ca de ce sa faci presiune la cumparare daca nu ai controlul cum cred ca se intimpla la sif 1 unde se are in posesie pachetul de contriol si acum le urca pretul la astia de mai au pretentii de jmecheriie …incat accesul spre un pachet de control sa se faca cit mai greu si mai ales cit mai scump cu putiinta !! :mrgreen: :wink: :idea:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    julian:

    Aur_el:
    Aur_el:
    florin: Multumesc.. voi sta deoparte ! Mai bine mai cumpar niste BRK.. ca sa vand in 0.25 :)

    Pai sa sti …. si asta e un Pont care va dau Gratis …in urmatorii 3/5 ani …atit BVB actiunea si evident ca si Piata BVB vor supra performa fata de multe alte Piete Bursiere din Lume ….nu mai vb ca va venii soarele si pe strada multor sisifuri cum sunt BRK de exemplu ….care mai nou si-a facut si SAI (soc de admin a investitiilor ) adica poate prelua in administrare chiar si sifuri ….pe modelul celor de la sif 4 care acum sunt in des_zbateri !! :mrgreen:

    Ps: Deci va dati seama ce potential de dezvoltare poate avea un astfel de Sisif ca si BRK ??? :mrgreen:
    +1000/2000 % in urmatorii 5/10 ANI face ca popa” !! :mrgreen:

    depinde de cine si cum e condus dle AUREL,la ce potential si perspective a avut si are,facea lejer cite 10 mil lei profit din 2010 an de an inclusiv 2012,dar nu au vrut sa se curete de emitentii care au tras si trag in jos BRK

    Pai si de unde nu sti tu ca nu sa facut acest profit …doar ca au ascuns profitul …sau mai rau l-au sifonat spre alte firme …ale apropiatilor … insa sti si tu cum merge treaba …vremurile trec si oameni se mai schimba …cum se intimpla acum la sif 4 …daca preluarea SAI muntenia se va face … cine stie ce planuri de afaceri are noua conducere si poate ia pozitie si pe la BRK !? :roll: :wink:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Aur_el:

    eugen68:
    Aur_el:
    eugen68: Afara de sif3 dezastru ca volum pe sifu-ri Ma asteptam sa incarce speculatorii la greu De pomana nu se poate deocamdata :lol:

    Mai ce nu intelegi ca acum nu se mai speculeaza … ci se cumpara si acumuleaza …ptr ca altfel se ridica pragul si se trezesc ai nostri ca brazii ca s luati pe sus cu tot cu “fulgi” …adica ai cumpara straini rapid cum incearca si mai are putin si reuseste astia pe sif 5 … ptr pachetul BCR !! :mrgreen:

    Totusi e o retinere la cumparare

    Normal ca e ‘retinere’ ptr ca nu e marfa … si asa daca se infig in ask isi fura caciula uni la altii ca majoritatea din ask sunt tot actiunile la astia de sta pe ele … si aduna …caci cine vrea sa vanda azi pune cum e si normal ordin cit mai aproape de bid sa se faca ordinul /…cum altfel …iar daca volumele zilinice scad …este mai mult decit clar ca nu mai vinde aproape nimeni !! :mrgreen: ASa ca de ce sa faci presiune la cumparare daca nu ai controlul cum cred ca se intimpla la sif 1 unde se are in posesie pachetul de contriol si acum le urca pretul la astia de mai au pretentii de jmecheriie …incat accesul spre un pachet de control sa se faca cit mai greu si mai ales cit mai scump cu putiinta !! :mrgreen: :wink: :idea:

    Sa inteleg ca sif3 este periculoasa la volumul care il are zi de zi aici cred totusi ca se speculeaza sau trebuie sa recupereze din div

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:

    eugen68:
    Aur_el:
    eugen68: Afara de sif3 dezastru ca volum pe sifu-ri Ma asteptam sa incarce speculatorii la greu De pomana nu se poate deocamdata :lol:

    Mai ce nu intelegi ca acum nu se mai speculeaza … ci se cumpara si acumuleaza …ptr ca altfel se ridica pragul si se trezesc ai nostri ca brazii ca s luati pe sus cu tot cu “fulgi” …adica ai cumpara straini rapid cum incearca si mai are putin si reuseste astia pe sif 5 … ptr pachetul BCR !! :mrgreen:

    Totusi e o retinere la cumparare

    Sti ceva de prag la sif Se lasa liber?

    Asa se aude pe zvonuri si surse ….caci noua conducere a ASF vor face reglementarile dupa piata din UE unde astfel de restrictii nu mai exista nicaieri …impuse de stat …caci ce treaba ar avea statul intr-o societate privata de investitii …adica asta se chiama abuz …si trebuie eliminat cu orice pret ! :idea:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:

    Aur_el:
    eugen68:
    Aur_el:
    eugen68: Afara de sif3 dezastru ca volum pe sifu-ri Ma asteptam sa incarce speculatorii la greu De pomana nu se poate deocamdata :lol:

    Mai ce nu intelegi ca acum nu se mai speculeaza … ci se cumpara si acumuleaza …ptr ca altfel se ridica pragul si se trezesc ai nostri ca brazii ca s luati pe sus cu tot cu “fulgi” …adica ai cumpara straini rapid cum incearca si mai are putin si reuseste astia pe sif 5 … ptr pachetul BCR !! :mrgreen:

    Totusi e o retinere la cumparare

    Normal ca e ‘retinere’ ptr ca nu e marfa … si asa daca se infig in ask isi fura caciula uni la altii ca majoritatea din ask sunt tot actiunile la astia de sta pe ele … si aduna …caci cine vrea sa vanda azi pune cum e si normal ordin cit mai aproape de bid sa se faca ordinul /…cum altfel …iar daca volumele zilinice scad …este mai mult decit clar ca nu mai vinde aproape nimeni !! :mrgreen: ASa ca de ce sa faci presiune la cumparare daca nu ai controlul cum cred ca se intimpla la sif 1 unde se are in posesie pachetul de contriol si acum le urca pretul la astia de mai au pretentii de jmecheriie …incat accesul spre un pachet de control sa se faca cit mai greu si mai ales cit mai scump cu putiinta !! :mrgreen: :wink: :idea:

    Sa inteleg ca sif3 este periculoasa la volumul care il are zi de zi aici cred totusi ca se speculeaza sau trebuie sa recupereze din div

    Nu e periculoasa …nu uita ca Sif 3 are dublul de actiuni ca si nr fata de celelalte sifuri …asa ca si Volumul e dublu fata de restul ! :idea: :wink: Deci nimic deosebit … mai ales ca sa speculat in dreaci pe sif 3 si de aceea sa intrat masiv pe acest sif ! :wink:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Japoniei Nikkei stocul mediu JP: NIK 1.20% încheiat ziua cu 1,2% mai mare la 14,311.98,
    după ce martorii oscilații abrupte și alunecare sub nivelul de 14.000 de puncte în începutul anului de comercializare. Largă Topix JP: I0000 1.23% urcat 1,2%. Ambele
    repere schimbat directia de cateva ori marți după cufunda mai mult de 3% în ședința precedentă.

  • on
    on spune:

    Pe aur spot dreci tranzactii EBGLD1 si RCGLD :?: :!:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Nikkei [medie] continuă să danseze ca o marionetă pe sfori, ca întrebări cu privire la puterea și validitatea rampe de piață de obligațiuni în sus”, a spus IG Markets strateg Evan Lucas.

    Săptămâna trecută, un vârf bruscă a randamentelor obligațiunilor guvernamentale japoneze au ajutat împinge mediu Nikkei a o apuca de treabă 7,3% joi

  • Mr. X.
    multipluX says:

    deobicei manipularea cu pragul la sifuri dureaza cel putin 2 ani.
    [in momentul de fata exista doar la stadiul de IDEE]

  • Mr. X.
    multipluX says:

    Niciun investitor nu a cumpărat caietul de privatizare al Companiei Naţionale Poşta Română până marţi la ora 12.00 când a expirat termenul limită, a anunţat directorul general al companiei, Ion Smeeianu.

  • Mr. X.
    multipluX says:

    Mărturiile omului de afaceri despre duritatea crizei: “Nu cred că în 2009 brusc în România mulţi manageri au devenit proşti“.
    http://www.zf.ro/companii/marturiile-omului-de-afaceri-despre-duritatea-crizei-nu-cred-ca-in-2009-brusc-in-romania-multi-manageri-au-devenit-prosti-10905848

    aici omu greseste
    Majoritatea managerilor existenti in 2008 stiua sa conduca afaceri [din inertie] care mergeau bine.
    In planul lor de afaceri nu a existat deloc, posibilitatea , macar infima, de aparitia unui eveniment [criza]
    cred ca daca il puneam pe fi-miu de 8 ani la conducerea unei mari societtai, sigur era in stare sa o conduca macar 1 an de zile.
    Amvazut oamani de afaceri, care nici azi nu inteleg fenomnele care au au avut loc in ultimii 3 ani :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    multipluX:
    deobicei manipularea cu pragul la sifuri dureaza cel putin 2 ani.
    [in momentul de fata exista doar la stadiul de IDEE]

    Ha ha ha …pai si nu a trecut 2 ani de cind se tot vorbeste de desfiintarea pragului la sifoane ?? :lol:
    Ca a trecut mai mult ….asa ca ar fi si normal sa se elimine definitiv aceste aberatii ce numai la noi mai se regasec la BVB … si mai se intreaba uni de ce nu creste BVB si se dezvolta ??? :roll:
    Pai cu asa legi stupide cine naiba sa vina sa isi riste banii dupa cum li se scoala la astia din Guv sa mai dea cite o lege ….din care sa piarda unii si sa castige ai lor poliTruci cum au fost si inca mai sunt “capusele ” astea batrine ca Fercalezu si altii …de sunt asa de bine sudati ” de scaune …ca nici cu Bomfaierul nu-i poti dezlipii ! :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    multipluX:
    Niciun investitor nu a cumpărat caietul de privatizare al Companiei Naţionale Poşta Română până marţi la ora 12.00 când a expirat termenul limită, a anunţat directorul general al companiei, Ion Smeeianu.

    Ce magariie …asa se fac la toate …..ca sa se justifice pretul scazut pe care se vinde …ai pune pe aia sa nu participe la prima licitatie … ca deh se poate si mai ieftin daca nu “egsista” interes :lol: Ca doar se ia de la Stat adica de la Prostime … si nu are cine sa reclame ceva !! :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    multipluX:
    Mărturiile omului de afaceri despre duritatea crizei: “Nu cred că în 2009 brusc în România mulţi manageri au devenit proşti“.
    http://www.zf.ro/companii/marturiile-omului-de-afaceri-despre-duritatea-crizei-nu-cred-ca-in-2009-brusc-in-romania-multi-manageri-au-devenit-prosti-10905848

    aici omu greseste
    Majoritatea managerilor existenti in 2008 stiua sa conduca afaceri [din inertie] care mergeau bine.
    In planul lor de afaceri nu a existat deloc, posibilitatea , macar infima, de aparitia unui eveniment [criza]
    cred ca daca il puneam pe fi-miu de 8 ani la conducerea unei mari societtai, sigur era in stare sa o conduca macar 1 an de zile.
    Amvazut oamani de afaceri, care nici azi nu inteleg fenomnele care au au avut loc in ultimii 3 ani :mrgreen:

    Pai asa au tot “condus” astia din politica societatile de stat …din inertie …pina au ajuns sa nu mai scape aproape nici una de faliment !! :lol:

  • Mr. X.
    multipluX says:

    1 EUR :arrow: 4,3297 :arrow: -0,0217
    1 USD :arrow: 3,3506 :arrow: -0,0109

  • Mr. X.
    multipluX says:

    multipluX: 1 EUR :arrow: 4,3297 :arrow: -0,0217
    1 USD :arrow: 3,3506 :arrow: -0,0109

    zilele astea trebuie sa iau ceva pentru concediu :wink:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    multipluX:

    multipluX: 1 EUR :arrow: 4,3297 :arrow: -0,0217
    1 USD :arrow: 3,3506 :arrow: -0,0109

    zilele astea trebuie sa iau ceva pentru concediu :wink:

    Era de asteptat ….mereu dupa ce inchideau ziua la ora 1 sus …scadea automat cursul ….asta ca sa descarce unii sus …insa se pare ca gata sa terminat jmecheria ….. si se duce acolo unde ai ie locul spre 4,3 in scurt timp si mai jos …in Vara spre 4,2 /4,25 lei in 2/3 luni ! :wink:

  • Mr. X.
    multipluX says:

    eugen68:

    Aur_el:
    on:
    adrian_hora:
    on: FP s-a impotmolit in .66 :sad:

    fp a trecut peste 0.66 vad :)
    ebs peste 2% la viena :)

    Tot se chinuie pe linia lui .66 de zile bune, numai de cand am luat-o eu e o saptamana.

    Nu se chinuie ‘ asa e tinuta …adica nu platesc astia de la FP mai mult de 0,66 …asta deocamfata …caci cumparatul ieftin e tot in avantajul FP ului ca cu aceiasi bani …ras_cumpara mai multe actiuni …deci ramane mai mult profit ptr cei ramasi cu actiunile in FP ! :mrgreen:

    FP zilnic saptamanal
    Rezistenta 0.6725 0.7000
    Suport 0.6500 zona 0.6180 – 0.6315

    avem aici graficul
    http://www.goldring.ro/upload/analize_img_3167.jpg

  • eugen68
    eugen68 spune:

    multipluX:

    eugen68:
    Aur_el:
    on:
    adrian_hora:
    on: FP s-a impotmolit in .66 :sad:

    fp a trecut peste 0.66 vad :)
    ebs peste 2% la viena :)

    Tot se chinuie pe linia lui .66 de zile bune, numai de cand am luat-o eu e o saptamana.

    Nu se chinuie ‘ asa e tinuta …adica nu platesc astia de la FP mai mult de 0,66 …asta deocamfata …caci cumparatul ieftin e tot in avantajul FP ului ca cu aceiasi bani …ras_cumpara mai multe actiuni …deci ramane mai mult profit ptr cei ramasi cu actiunile in FP ! :mrgreen:

    FP zilnic saptamanal
    Rezistenta 0.6725 0.7000
    Suport 0.6500 zona 0.6180 – 0.6315

    avem aici graficul
    http://www.goldring.ro/upload/analize_img_3167.jpg

    Bun si ce intelegi ca s-ar putea produce in zilelel urmatoare

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Inca o data nu avem putere de reactie Cat urca externul si noi nimic Vuanul actiunilor egalat vreodata ?Poate peste 5-10 ani daca rezista pe bvb de exemplu sifurile

  • Mr. X.
    multipluX says:

    @eugen
    imi lasa impresia ca undeva dupa 1 iunie o sa sara pe alt palier [UP]

  • florin
    florin spune:

    multipluX: @eugen
    imi lasa impresia ca undeva dupa 1 iunie o sa sara pe alt palier [UP]

    Posibil.. azi de exemplu presimt un finish mult mai interesant ca restul zilei …

  • eugen68
    eugen68 spune:

    multipluX: @eugen
    imi lasa impresia ca undeva dupa 1 iunie o sa sara pe alt palier [UP]

    Sa nu fie pe scadere mai ales tinand cont ca astia au de adunat din piata Dupa cum vad nu se grabesc

  • eugen68
    eugen68 spune:

    eugen68:

    multipluX: @eugen
    imi lasa impresia ca undeva dupa 1 iunie o sa sara pe alt palier [UP]

    Sa nu fie pe scadere mai ales tinand cont ca astia au de adunat din piata Dupa cum vad nu se grabesc

    Eu zic ca procedeaza bine La o eventuala prabusire or sa tina pretul pe loc :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:
    Inca o data nu avem putere de reactie Cat urca externul si noi nimic Vuanul actiunilor egalat vreodata ?Poate peste 5-10 ani daca rezista pe bvb de exemplu sifurile

    In 1/2 ani ai sa vezi ca se va egala VUANul la majoritatea actiunilor de pe BVB …adica asta ar echivala cu o crestere minima de 50 % in acesti ani pe medie la toata piatza !! :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:

    eugen68:
    multipluX: @eugen
    imi lasa impresia ca undeva dupa 1 iunie o sa sara pe alt palier [UP]

    Sa nu fie pe scadere mai ales tinand cont ca astia au de adunat din piata Dupa cum vad nu se grabesc

    Eu zic ca procedeaza bine La o eventuala prabusire or sa tina pretul pe loc :mrgreen:

    Da dar nici la deal nu le lasa asta e nsolia …iar acum preturile merg la deal ^^ ! :mrgreen:

  • Mr. X.
    multipluX says:

    eugen68:

    multipluX: @eugen
    imi lasa impresia ca undeva dupa 1 iunie o sa sara pe alt palier [UP]

    Sa nu fie pe scadere mai ales tinand cont ca astia au de adunat din piata Dupa cum vad nu se grabesc

    pe 15 iunie trebuie sa anunte rezultaele pe 5 luni
    vanzarea pachetului de la SNp le aduce ceva profit in bilant
    [desi incasarile din dividende sunt mai mici ecit in 2012]
    iar spre sfarsitul lunii, hai inceputul lui iulie vor sa scoata hydro din INSOlventa :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    multipluX:

    eugen68:
    multipluX: @eugen
    imi lasa impresia ca undeva dupa 1 iunie o sa sara pe alt palier [UP]

    Sa nu fie pe scadere mai ales tinand cont ca astia au de adunat din piata Dupa cum vad nu se grabesc

    pe 15 iunie trebuie sa anunte rezultaele pe 5 luni
    vanzarea pachetului de la SNp le aduce ceva profit in bilant
    [desi incasarile din dividende sunt mai mici ecit in 2012]
    iar spre sfarsitul lunii, hai inceputul lui iulie vor sa scoata hydro din INSOlventa :mrgreen:

    Cred ca atunci are sa-i dea un “shut” in kiur sa faca un alt pas inainte la deal sspre 0,7/0,8 roni ! :lol:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Poate va era dor de pisici :lol: Pe cifre AVMA, gospodăriile pisica-detin sunt mai susceptibile de a avea mai mult de una, o medie de 2.1 pisici față de 1,6 pentru câine (Pentru comparație, unele 43.3 milioane de gospodării dețin un colectiv 69900000 caini.) Experții spun că popularitatea pisicilor “este în parte datorită reputației lor pentru a fi mai auto-suficient: Ei nu trebuie să fie plimbat sau scăldat, și poate mai mult ușor să fie lăsat singur în timpul unei zile de lucru

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Futures pe actiuni trage în față de date de încredere

  • eugen68
    eugen68 spune:

    . Datele viitoare așteptate să arate încrederii consumatorilor la cel mai bun nivel din toamna anului trecut a fost de conducere, de asemenea, sentimentul pozitiv.

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Indicele de încredere a consumatorilor este de așteptat să crească la 72,3 mai de la o lectură anterioară de 68,1. Datele se datorează pentru lansare la ora 10 Est. Înainte de faptul că, la ora 9 am de Est, / Case-Shiller indicele prețurilor de origine S & P pentru luna martie este programată pentru lansa

  • Mr. X.
    multipluX says:

    ce se croira astia pe bCC :mrgreen:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    eugen68: Indicele de încredere a consumatorilor este de așteptat să crească la 72,3 mai de la o lectură anterioară de 68,1. Datele se datorează pentru lansare la ora 10 Est. Înainte de faptul că, la ora 9 am de Est, / Case-Shiller indicele prețurilor de origine S & P pentru luna martie este programată pentru lansa

    lansare

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Temerile că Rezerva Federală a început micșora din nou programul de stimulare de obligațiuni-cumpărare zguduit piețele globale de săptămâna trecută, dar Papa a spus că nu există nici un motiv să credem cumpărătorii nu se va întoarce.

    “Nu putem exclude cumpărarea agresivă după baie săptămâna trecută, deoarece tendinta generala a economiei Statelor Unite este stabil și începe să se adapteze cărțile înainte de luna mai de sfârșit de lună începe”, a adăugat Papa în discursul prin e-mail.

  • eugen68
    eugen68 spune:

    eugen68: Temerile că Rezerva Federală a început micșora din nou programul de stimulare de obligațiuni-cumpărare zguduit piețele globale de săptămâna trecută, dar Papa a spus că nu există nici un motiv să credem cumpărătorii nu se va întoarce.

    “Nu putem exclude cumpărarea agresivă după baie săptămâna trecută, deoarece tendinta generala a economiei Statelor Unite este stabil și începe să se adapteze cărțile înainte de luna mai de sfârșit de lună începe”, a adăugat Papa în discursul prin e-mail.

    Brd e mort :cool:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    multipluX:
    ce se croira astia pe bCC :mrgreen:

    Sunt cumparatori si ca sa-i mai tempereze …le da in Bid asa fac si excroci astia pe BaRaKa la fel !! :roll: :wink:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:

    eugen68: Temerile că Rezerva Federală a început micșora din nou programul de stimulare de obligațiuni-cumpărare zguduit piețele globale de săptămâna trecută, dar Papa a spus că nu există nici un motiv să credem cumpărătorii nu se va întoarce.

    “Nu putem exclude cumpărarea agresivă după baie săptămâna trecută, deoarece tendinta generala a economiei Statelor Unite este stabil și începe să se adapteze cărțile înainte de luna mai de sfârșit de lună începe”, a adăugat Papa în discursul prin e-mail.

    Brd e mort :cool:

    Nu e Mort ….doar adormit putin ! :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:
    Futures pe actiuni trage în față de date de încredere

    Da ce trage la DJ e acum 15 433 asta inseamna ca va deschide cu un salt cu GaaP direct de pe la 130 Pt + diseara … si vb aia pe urma mai vedem cit se tranzactioneaza ??? :mrgreen:
    Parca al vad azi pe nea DJ eiu …ca sare lejer de 15 500 ala la care a pus frina data trecuta …asta ca sa-i dispere pe shortalaii ! :lol: :mrgreen:

  • Mr. X.
    multipluX says:

    Aur_el:

    multipluX: ce se croira astia pe bCC :mrgreen:

    Sunt cumparatori si ca sa-i mai tempereze …le da in Bid asa fac si excroci astia pe BaRaKa la fel !! :roll: :wink:

    mau sevit si pe mine cu vreo 20k :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:
    Poate va era dor de pisici :lol: Pe cifre AVMA, gospodăriile pisica-detin sunt mai susceptibile de a avea mai mult de una, o medie de 2.1 pisici față de 1,6 pentru câine (Pentru comparație, unele 43.3 milioane de gospodării dețin un colectiv 69900000 caini.) Experții spun că popularitatea pisicilor “este în parte datorită reputației lor pentru a fi mai auto-suficient: Ei nu trebuie să fie plimbat sau scăldat, și poate mai mult ușor să fie lăsat singur în timpul unei zile de lucru

    Iti dai seama ce indicator puternic este asta ….cu Pisicile versus cateii din Gospodariile Ricanilor !? :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    multipluX:

    Aur_el:
    multipluX: ce se croira astia pe bCC :mrgreen:

    Sunt cumparatori si ca sa-i mai tempereze …le da in Bid asa fac si excroci astia pe BaRaKa la fel !! :roll: :wink:

    mau sevit si pe mine cu vreo 20k :mrgreen:

    La BCC sau la BaRaKa ?? :roll:

  • Mr. X.
    multipluX says:

    Ce le bese astora mintea din ministerul sanatatii:
    taxa daca vrei un doctor favorit=150 lei
    70% se duc la doctor
    20% la auxiliar
    10% la spital.
    si sa nu uitam ca salariile sunt superimpozitate.
    Oricum cred ca la niveld e sectie se vor face “intelegerile” dintre doctori :mrgreen:

  • Mr. X.
    multipluX says:

    Aur_el:

    multipluX:
    Aur_el:
    multipluX: ce se croira astia pe bCC :mrgreen:

    Sunt cumparatori si ca sa-i mai tempereze …le da in Bid asa fac si excroci astia pe BaRaKa la fel !! :roll: :wink:

    mau sevit si pe mine cu vreo 20k :mrgreen:

    La BCC sau la BaRaKa ?? :roll:

    BCC :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Stati voi sa vedeti inchidere la BVB ica azi …ca DJ e undeva pe plus 140 pt fata de inchiderea anterioara ….deci va deschide cu Gapp in sus ….si noi mai prindem si noi macar deschiderea pe DJ si 15 min ! :cry:
    Ceea ce nu e corect …. si trebuie modificat programul la BVB ptr a se tranzactiona macar suprapus peste programul pietelor din UE cum e Dax de exemplu ! :neutral:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    multipluX:
    Ce le bese astora mintea din ministerul sanatatii:
    taxa daca vrei un doctor favorit=150 lei
    70% se duc la doctor
    20% la auxiliar
    10% la spital.
    si sa nu uitam ca salariile sunt superimpozitate.
    Oricum cred ca la niveld e sectie se vor face “intelegerile” dintre doctori :mrgreen:

    Pai altfel cum ?? :mrgreen:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Aur_el:

    eugen68: Poate va era dor de pisici :lol: Pe cifre AVMA, gospodăriile pisica-detin sunt mai susceptibile de a avea mai mult de una, o medie de 2.1 pisici față de 1,6 pentru câine (Pentru comparație, unele 43.3 milioane de gospodării dețin un colectiv 69900000 caini.) Experții spun că popularitatea pisicilor “este în parte datorită reputației lor pentru a fi mai auto-suficient: Ei nu trebuie să fie plimbat sau scăldat, și poate mai mult ușor să fie lăsat singur în timpul unei zile de lucru

    Iti dai seama ce indicator puternic este asta ….cu Pisicile versus cateii din Gospodariile Ricanilor !? :lol:

    Orice conteaza la ei Pai cat mananca pisicile ?Ce ele nu consuma ?La ei mananca bunatati la noi sobolibozauri pe sortimente La tara nici nu au ce sa manace Sunt lihnite Dae sti ce hoate sunt ?Ca femeile :lol: :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    multipluX:

    Aur_el:
    multipluX:
    Aur_el:
    multipluX: ce se croira astia pe bCC :mrgreen:

    Sunt cumparatori si ca sa-i mai tempereze …le da in Bid asa fac si excroci astia pe BaRaKa la fel !! :roll: :wink:

    mau sevit si pe mine cu vreo 20k :mrgreen:

    La BCC sau la BaRaKa ?? :roll:

    BCC :mrgreen:

    Da ar cam trebui sa se miste mai cu talent si BCCaua …ca prea a stat tot pi Loc …pi Loc cit astea au crescut binisor in acest ras+timp !? :roll: :wink:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    FP zici ca a incremenit asa de o data …timp de 2 ore nu sa facut mai nimic >>!! :roll: :idea:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:

    Aur_el:
    eugen68: Poate va era dor de pisici :lol: Pe cifre AVMA, gospodăriile pisica-detin sunt mai susceptibile de a avea mai mult de una, o medie de 2.1 pisici față de 1,6 pentru câine (Pentru comparație, unele 43.3 milioane de gospodării dețin un colectiv 69900000 caini.) Experții spun că popularitatea pisicilor “este în parte datorită reputației lor pentru a fi mai auto-suficient: Ei nu trebuie să fie plimbat sau scăldat, și poate mai mult ușor să fie lăsat singur în timpul unei zile de lucru

    Iti dai seama ce indicator puternic este asta ….cu Pisicile versus cateii din Gospodariile Ricanilor !? :lol:

    Orice conteaza la ei Pai cat mananca pisicile ?Ce ele nu consuma ?La ei mananca bunatati la noi sobolibozauri pe sortimente La tara nici nu au ce sa manace Sunt lihnite Dae sti ce hoate sunt ?Ca femeile :lol: :lol:

    Pai de aceea sunt mai preferate Pisicile ca si cainii …ptr ca se descurca si singure la nevoie …nu ca si catelul ce asteapta la stapan sa-i dea de mancare ! :wink:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Treasurys slăbi înainte de locuințe, date de consum

  • eugen68
    eugen68 spune:

    28 mai Indicele Încrederii Consumatorilor 72,3 68,1

  • adrian_hora spune:

    vixu’ a scazut sub 15, e de bine:)

  • xbosp spune:

    ce ziceti domnu’ Aur_el, merita luat BRK la pretul de acum, termen max 1 an ? :)

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Economistii se asteapta ca preturile caselor din SUA au crescut în luna martie, de semnalizare a continuat impuls, în conformitate cu previziunile pentru / Case-Shiller indicele prețurilor de origine, S & P, care urmărește 20 de orașe. În prețuri februarie a crescut cu 0,3%, și au fost de până 9,3% fata de aceeasi perioada a anului anterior, cea mai mare creștere de la an la an, începând din 2006. Inventar scăzut și ratele dobânzilor, precum și cererea Pent-up, se sprijină prețurile de acasă. Raportul Case-Shiller va fi lansat la 9 am

  • Aur_el
    Aur_el says:
  • Aur_el
    Aur_el says:

    xbosp:
    ce ziceti domnu’ Aur_el, merita luat BRK la pretul de acum, termen max 1 an ? :)

    Tu ce crezi ??? Merita ??
    Eu zic ca da …. ptr ca mai jos de atit nu vad de ce sa mai fie …chiar de se intinde o vara in fata si de obicei sunt tranzacti mai putine pe timp de vara … si uni ar zice ca mai scade … vad ca ultima vreme a fost exact pe invers …asa ca fa si tu cum consideri ca e mai Bine …insa BRK ca si BVB e actiune de cumparat ptr TL si foarte lung ….dupa parerea mea … Tu faci cum crezi ! :idea: :wink:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    iar externul inchide peste 2% O luam iar de la capat Plus 10% trebuia azi la noi :roll:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    adrian_hora:
    vixu’ a scazut sub 15, e de bine:)

    Pai e normal …assa era si de asteptat ! :mrgreen:
    ASa ca nu dati banii pe Prostii …luati Actiuni ce sa ramana si la Copii caci cu preturile astea nu o sa va mai intalniti voi multa vreme de acum inainte ! :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:
    iar externul inchide peste 2% O luam iar de la capat Plus 10% trebuia azi la noi :roll:

    Ha ha ha …ce spui tu “straine” ….Stefan e …aaahattt departe !! :lol:
    Mai dar si cind o scapa din acest arc …in care e tinut BVB …sa vedeti cresteri ca din Pusca !! :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Bravosss mister “Fan BaRaKa ” asa se fac cumparaturile pe final …dupa ce ai asteptat sa ti se dea tot ce se poate da de la Gica contra si nu numai !! :mrgreen:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Dow Industrie până 114 de puncte la 15421

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:
    Dow Industrie până 114 de puncte la 15421

    Ha ha ha ….”egsact” ce iti spuneam si eu mai devreme …va deschide cu +++++++++++ Fara nrrrrrrrr !! :mrgreen: Si daca va inchide tot asa an “fan_fare” …adica sus sus sus ^^^ la munte sus !! :lol:
    Maine sa te tii decolari si la BVB ica …caci acum nu stiu de mai are timp sa reactioneze la cresterile anuntate !?? :roll: :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Upps Iote BaRaKa la 0,13 ++3,17 % …. si vb aia inca se mai TRanzactioneaza !! :mrgreen: :lol:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Aur_el:

    eugen68: Dow Industrie până 114 de puncte la 15421

    Ha ha ha ….”egsact” ce iti spuneam si eu mai devreme …va deschide cu +++++++++++ Fara nrrrrrrrr !! :mrgreen: Si daca va inchide tot asa an “fan_fare” …adica sus sus sus ^^^ la munte sus !! :lol:
    Maine sa te tii decolari si la BVB ica …caci acum nu stiu de mai are timp sa reactioneze la cresterile anuntate !?? :roll: :mrgreen:

    Chiar ramanem de caruta :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Ha ha ha … DJ 15 450 deja … si vb aia inca nu se tranzactioneaza !! :mrgreen: :lol:

  • BIBA spune:

    15435 short djia sa vezi distractie

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:

    Aur_el:
    eugen68: Dow Industrie până 114 de puncte la 15421

    Ha ha ha ….”egsact” ce iti spuneam si eu mai devreme …va deschide cu +++++++++++ Fara nrrrrrrrr !! :mrgreen: Si daca va inchide tot asa an “fan_fare” …adica sus sus sus ^^^ la munte sus !! :lol:
    Maine sa te tii decolari si la BVB ica …caci acum nu stiu de mai are timp sa reactioneze la cresterile anuntate !?? :roll: :mrgreen:

    Chiar ramanem de caruta :mrgreen:

    Nu ramanem ptr ca excrocii o tin piata jos atita vreme cit nu apare cerere mare …si se poate prosti lumea cu pompe ca vine Prabuselnitza …. insa cind se umple Bidurile …ai sa vezi cum se dau la o parte baietii ca altceva mai bun nu au ce sa faca !! :mrgreen: Si atunci sa vezi show de show …cu +++ fara nr la deal …. si invers pe revers ! :mrgreen:

  • mike spune:

    Aur_el: Upps Iote BaRaKa la 0,13 ++3,17 % …. si vb aia inca se mai TRanzactioneaza !! :mrgreen: :lol:

    stai sa vedem si unde inchide, parca vad ca ii dau in cap pina la un 1270 asa, ca sa nu fie cresterea prea mare

  • Aur_el
    Aur_el says:

    BIBA:
    15435 short djia sa vezi distractie

    Te-ai grabit … insa azi nu inchide in nici un Caz pe roshu … chiar de deschide cu Gap si mai intoarce pe urma putin la vale …. insa pe final ai sa vezi ca se va incerca “statia ” de la 15 500 azi !! :mrgreen:
    Sa vedem ce iese insa ??? :roll:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    mike:

    Aur_el: Upps Iote BaRaKa la 0,13 ++3,17 % …. si vb aia inca se mai TRanzactioneaza !! :mrgreen: :lol:

    stai sa vedem si unde inchide, parca vad ca ii dau in cap pina la un 1270 asa, ca sa nu fie cresterea prea mare

    Pai si cine sa-i tina sa nu vanda …daca au ce ??? :lol:
    Insa problema e alta …de ce sa vinzi azi cind maine iei mai mult pe actiune ??? :mrgreen: :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Ha ha ha …a deschis si tot la deal merge 15 460 acum ! :mrgreen: :lol:
    E batalie mare acolo !! :lol:

  • mike spune:

    Aur_el:

    mike:
    Aur_el: Upps Iote BaRaKa la 0,13 ++3,17 % …. si vb aia inca se mai TRanzactioneaza !! :mrgreen: :lol:

    stai sa vedem si unde inchide, parca vad ca ii dau in cap pina la un 1270 asa, ca sa nu fie cresterea prea mare

    Pai si cine sa-i tina sa nu vanda …daca au ce ??? :lol:
    Insa problema e alta …de ce sa vinzi azi cind maine iei mai mult pe actiune ??? :mrgreen: :lol:

    pai gica nu le calculeaza ca tine, ai uitat?

  • criss
    criss spune:

    Aur_el:

    mike:
    Aur_el: Upps Iote BaRaKa la 0,13 ++3,17 % …. si vb aia inca se mai TRanzactioneaza !! :mrgreen: :lol:

    stai sa vedem si unde inchide, parca vad ca ii dau in cap pina la un 1270 asa, ca sa nu fie cresterea prea mare

    Pai si cine sa-i tina sa nu vanda …daca au ce ??? :lol:
    Insa problema e alta …de ce sa vinzi azi cind maine iei mai mult pe actiune ??? :mrgreen: :lol:

    Initial am vrut sa vand Brk vara asta sa iau sifuri, dar cand am vazut ca incepe interesul strainilor si pt bursa noastra m-am razgandit si am mai cumparat.Sunt convins ca va performa foarte bine anul asta in conditiile continuarii trendului actual.

  • julian spune:

    BIBA: 15435 short djia sa vezi distractie

    biba,biba,nu te-ai ars destul omule pe short,nu-ti ajunge cit ai pierdut,tin minte ca s-au pariat sume de zeci de mii lei pe short DJ cind era la 14000pct la inceput de [primavara,bineinteles ca s-au dus banii,sincer succes dar mai ai rabdare,incearca pe DAX dar de sapt viitoare,acum se curata de bani multi,in afara de cei care s-au curatat deja

  • criss
    criss spune:
  • Aur_el
    Aur_el says:

    Ha ha ha …asta de al “dreaKu ce e pielea pe Gica Contra a mai vandut ceva repede la BRK sa nu cumva sa creasca cu 3 % ca e belea belita si mai se desteapta si altii si mai intra la cumparare … ptr ca e miros de o decolare cit de cur_ind pe BRK !! :mrgreen:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Nasol pt noi Poate maine Bataie de joc Speculatorii fac jocurile Va salut

  • mike spune:

    cum spuneam mai devreme, i-au dat nitzel in vreza lu’ BRk, nu mult, doar asa de control – sa nu-si ia nasul la purtare :)

  • Aur_el
    Aur_el says:

    mike:

    Aur_el:
    mike:
    Aur_el: Upps Iote BaRaKa la 0,13 ++3,17 % …. si vb aia inca se mai TRanzactioneaza !! :mrgreen: :lol:

    stai sa vedem si unde inchide, parca vad ca ii dau in cap pina la un 1270 asa, ca sa nu fie cresterea prea mare

    Pai si cine sa-i tina sa nu vanda …daca au ce ??? :lol:
    Insa problema e alta …de ce sa vinzi azi cind maine iei mai mult pe actiune ??? :mrgreen: :lol:

    pai gica nu le calculeaza ca tine, ai uitat?

    Cum sa uit … ca se vede zi de zi in piatza !!? :lol:
    Mai da si cind o intra pe “mana mea ” sa te ti Batalie ce-i Trag …ptr cite mia facut el …atita amar de Vreme !! :mrgreen: :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    mike:
    cum spuneam mai devreme, i-au dat nitzel in vreza lu’ BRk, nu mult, doar asa de control – sa nu-si ia nasul la purtare :)

    Nu face nimic …nici macr placere …la astia de mai au de vandut … insa la cei ce vor sa mai cumpere maine spre exemplu nu poate decit sa-i Bucure si anume faptul ca a mai scazut putin ! :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Aur_el:

    mike:
    cum spuneam mai devreme, i-au dat nitzel in vreza lu’ BRk, nu mult, doar asa de control – sa nu-si ia nasul la purtare :)

    Nu face nimic …nici macr placere …la astia de mai au de vandut … insa la cei ce vor sa mai cumpere maine spre exemplu nu poate decit sa-i Bucure si anume faptul ca a mai scazut putin ! :mrgreen:

    PS: Directia ramane …tot aia si anume la delenii din deal … si inca pe repede inainte …ca deh are de recuperat la greu …nu mai zic sa ajunga la 3 lei sau peste cit era pe top in 2007 …dar macar la 1 leu si tot ajunge in 2/3/5 ani maxim sa zicem …desi aici in aceasta estimare sincer sunt Pesimist …ca altfel spus se poate si mai Bine daca se doreste …cum de altfel sa putut si pina in 2007 sa ajunga la aproape 4 lei daca nu ma insel !! :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:
    Nasol pt noi Poate maine Bataie de joc Speculatorii fac jocurile Va salut

    Numai Bine Eugene …. si nu mai baga si tu toate “mizilikurile ” in seama …ca nu are rost !! :wink:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    criss:

    Aur_el:
    mike:
    Aur_el: Upps Iote BaRaKa la 0,13 ++3,17 % …. si vb aia inca se mai TRanzactioneaza !! :mrgreen: :lol:

    stai sa vedem si unde inchide, parca vad ca ii dau in cap pina la un 1270 asa, ca sa nu fie cresterea prea mare

    Pai si cine sa-i tina sa nu vanda …daca au ce ??? :lol:
    Insa problema e alta …de ce sa vinzi azi cind maine iei mai mult pe actiune ??? :mrgreen: :lol:

    Initial am vrut sa vand Brk vara asta sa iau sifuri, dar cand am vazut ca incepe interesul strainilor si pt bursa noastra m-am razgandit si am mai cumparat.Sunt convins ca va performa foarte bine anul asta in conditiile continuarii trendului actual.

    Bine ai facut …vei avea numai de castigat …dupa parerea mea … si inca mult si Bine de tot in ani urmatori ai sa vezi ca iti vei scoate investitia in citiva ani doar din DVD …ptr ca se vor face bani multi la BVB iar BRK va fi unul dintre principalii beneficiari ai acestor cresteri ! :idea: :wink:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Ha ha ha ha …sa mor de ras nu alta DJ 15 512 ++168 pt mai repede decit imi inchipuiam !! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Rau e sa fi Gica contra si mai ales sa te “pipi” contra vantului !! :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    BIBA:
    15435 short djia sa vezi distractie

    Ha ha ha …asa e may aia avut perfecta “dreptate ” …Distractie mare ce sa zic !! :lol: :lol: :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Aur_el:

    BIBA:
    15435 short djia sa vezi distractie

    Ha ha ha …asa e may aia avut perfecta “dreptate ” …Distractie mare ce sa zic !! :lol: :lol: :mrgreen:

    Ps: UIte ptr tine azi fac o “exceptie de la regula ” si te las sa te many_festi cum doresti aici …numa sa te vad cum te prezinti din pt de vederee Pisi_hologic !!?? :lol:

  • BIBA spune:

    cu ce am luat zilele trecute am ajuns la 1.880.000 actiuni brk si media la 0.2090

  • Aur_el
    Aur_el says:

    BIBA:
    cu ce am luat zilele trecute am ajuns la 1.880.000 actiuni brk si media la 0.2090

    Bvo ai putina rabdare ca ai sa treci si pe Verde_atza …asta daca nu ai fost inspirat sa cumperi mai multe mai jos incat sa faci o medie mai buna … insa nu se stie niciodata …ce aduce ziua nu aduce anul … poate ca pina la sfarsit de an …sare de 0,2 cum ma astept si eu si nu numai …mai ales ca vad ca pe zi ce trece se creaza din ce in ce mai mare presinea la cumparare … si ma refer pe pietele mari mature …la BVB in curind o sa vedem cresteri si cu 2 cifre de 10/15 % ca in vremurile Bune …caci altfel nu se poate !! :lol: :idea:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Auuuu Buba 15 520 + 175 pt … si vb aia inca se tranzactioneaza !! :mrgreen: :lol:
    Ai curatza ca la nufarul pe astia de i-au prins in “short” pe vreme asta !! :lol:
    ASta ca cel mai probabil sa nu mai incerce prea curind sa mai shorteze …. cind jmecherii zic ca aia e directia la deal …sa nu mai comenteze nimeni !! :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Of of of …ce ‘dolore’ si mai stiu pe unu ce avea deja – 7 % pe la prinz shortind pe Dax ….daca nu sa inchis acum a pus-o de mamaliga !! :lol:

  • popescu spune:

    Moralul de gospodarii din SUA este cel mai mare din ultimii cinci ani, înregistrând 76,2 mai atunci cand ajustate pentru variatii sezoniere, în funcție de indicele de încredere a consumatorilor din SUA a lansat, marti, de Conference Board.

    Indicele a crescut de 7,2 puncte, de la 76,2 in aprilie la mult peste prognoza medie a analistilor, care au prognozat un nivel de 72,5. În aprilie, indicele de încredere a fost stabilit la 69 (revizuit până la 68,1 împotriva figura estimarea inițială).

    “Indicele de încredere a consumatorilor a postat un nou câștig în această lună și a ajuns acum la cel mai înalt nivel din ultimii cinci ani”, unde în februarie 2008, el sa mutat la 76,4, a declarat Lynn Franco, Conference Board.

    “Evaluare a gospodăriilor a condițiilor economice actuale, cum ar fi piața forței de muncă este mult mai pozitiv și ele sunt chiar mai optimiști cu privire la condițiile de afaceri viitoare ar fi la locul de muncă”, a declarat ea într-o declarație.

    Cei care cred că condițiile economice actuale sunt bune sunt mult mai probabil (18,8% față de 17,6% în luna precedentă), în timp ce cel mai rău recul de 26% față de 27.6%.

    Ei sunt încă 36,1% cred că locurile de muncă sunt greu de găsit de 36,9% in aprilie si 10,8%, a fost ușor de a găsi un loc de muncă față de 9,7%.

    Consumatorii sunt, de asemenea, mult mai optimiști în ceea ce privește următoarele șase luni: 19,2% față de 17,2% se așteaptă la o îmbunătățire a economiei în această perioadă.

    Odată cu publicarea în mijlocul lunii mai a indicelui de la Universitatea din Michigan (+7,3 puncte 83.7), numărul de Conference Board este a doua semnul acestei luni o recuperare net de morală de gospodării din SUA.

  • Aur_el
    Aur_el says:

    popescu:
    Moralul de gospodarii din SUA este cel mai mare din ultimii cinci ani, înregistrând 76,2 mai atunci cand ajustate pentru variatii sezoniere, în funcție de indicele de încredere a consumatorilor din SUA a lansat, marti, de Conference Board.

    Indicele a crescut de 7,2 puncte, de la 76,2 in aprilie la mult peste prognoza medie a analistilor, care au prognozat un nivel de 72,5. În aprilie, indicele de încredere a fost stabilit la 69 (revizuit până la 68,1 împotriva figura estimarea inițială).

    “Indicele de încredere a consumatorilor a postat un nou câștig în această lună și a ajuns acum la cel mai înalt nivel din ultimii cinci ani”, unde în februarie 2008, el sa mutat la 76,4, a declarat Lynn Franco, Conference Board.

    “Evaluare a gospodăriilor a condițiilor economice actuale, cum ar fi piața forței de muncă este mult mai pozitiv și ele sunt chiar mai optimiști cu privire la condițiile de afaceri viitoare ar fi la locul de muncă”, a declarat ea într-o declarație.

    Cei care cred că condițiile economice actuale sunt bune sunt mult mai probabil (18,8% față de 17,6% în luna precedentă), în timp ce cel mai rău recul de 26% față de 27.6%.

    Ei sunt încă 36,1% cred că locurile de muncă sunt greu de găsit de 36,9% in aprilie si 10,8%, a fost ușor de a găsi un loc de muncă față de 9,7%.

    Consumatorii sunt, de asemenea, mult mai optimiști în ceea ce privește următoarele șase luni: 19,2% față de 17,2% se așteaptă la o îmbunătățire a economiei în această perioadă.

    Odată cu publicarea în mijlocul lunii mai a indicelui de la Universitatea din Michigan (+7,3 puncte 83.7), numărul de Conference Board este a doua semnul acestei luni o recuperare net de morală de gospodării din SUA.

    Adica e de Bine pe scurt zis !! :lol: :wink:
    DEci Vine ….Buulllaaaaaaaaaaaaaaa si pe la noi nu doar la Ricani asa cum se si vede !! :mrgreen:
    De FP si astea din energie nici nu mai vorbesc ! :mrgreen:

  • popescu spune:
  • Aur_el
    Aur_el says:

    Salarii de lux la Nuclearelectrica: Lulache ar putea incasa 210.000 euro pe an, dublu fata de cat se castiga afara
    Ionut Sisu , 28 Mai 2013 , 16:32

    Daniela Lulache (foto), fosta sefa a Fondului Proprietatea, recent desemnata in functia de director general al Nuclearelectrica ar putea incasa pana la 210.000 de euro pe an de la compania de stat, fara a include eventualele bonsuri de performanta.
    Vrei sa locuiesti in mijlocul naturii? Apartamente finalizate: 635 € mp Util
    Daniela Lulache a fost numita la conducerea Nuclearelectrica in luna mai, la propunerea consultantului Quest Advisors, desemnat sa gaseasca un manager privat pentru companie. Lulache nu are experienta in domeniul nuclear si este de profesie economist.
    Suma este mai mult decat dubla fata de cat castiga managerii de centrale nucleare din afara tarii, unde media superioara urca la aproximativ 100.000 de dolari, potrivit unui studiu al CB Salary.
    Maine se va desfasura Adunarea Generala a Actionarilor Nuclearelectrica, unde se vor decide remuneratiile managerilor si administratorilor.
    Potrivit unor surse din piata, Comitetul de Nominalizari si Remuneratii al companiei a inaintat AGA o recomandare, stabilind limitele indemnizatiei lunare propuse directorilor executivi (inclusiv ale directorului general) intre un minimum de 62.400 lei (14.200 euro) si un maximum de 76.800 lei (17.500 euro).
    Si ceilalti membri din CA vor beneficia de salarii importante, daca in AGA vor fi aprobate celelalte recomandari ale Comitetului de Nominalizari si Remuneratii. Conform propunerilor, membrii Consiliului pot fi recompensati pentru performanta financiara a companiei, fiind indreptatiti sa primeasca bonusuri de pana la 12 salarii lunare daca indeplinesc anumite criterii de performanta.

    Citeste mai mult: http://www.wall-street.ro/articol/Piete-de-capital/149243/salarii-de-lux-la-nuclearelectrica-lulache-ar-putea-incasa-210-000-euro-pe-an-dublu-fata-de-cat-se-castiga-afara.html#ixzz2UbLlAuIL
    Follow us: @WallStreetRo on Twitter | WallStreetRo on Facebook

  • Aur_el
    Aur_el says:

    popescu:
    http://www.wall-street.ro/articol/Piete-de-capital/149251/bursa-bifeaza-a-patra-sedinta-consecutiva-de-cresteri-brokerii-asteapta-corectia.html

    Asteapta ei insa or sa astepte mult si Bine …pina vine o corectie in adevaratul sens al cuvantului ! :mrgreen:
    Pina atunci o sa o tina la deleni mult si Bine … si de ce nu …daca stau bine si ma gandesc …cum pe scadere in 2008/2009 nu mai stiu exact anul …dar am prins nu mai putin de 17 zile consecutive de scaderi … de ce acum nu ar fi si invers 17 de crestere ??? :mrgreen: :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Ponta: Sova a gresit in cazul Bechtel. Nu trebuia sa spuna nimic pana nu incheia negocierea
    28 Mai 2013 , 17:21

    Premierul Victor Ponta considera ca ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructura, Dan Sova, a gresit anuntand presa ca intelegerea cu Bechtel pentru autostrada Transilvania va fi reziliata luni, 27 mai, aratand ca acesta nu trebuia sa spuna nimic pana nu incheia negocierile.
    Apartamente cu 3 camere in zona de nord. Standarde inalte, preturi mici!
    “Cred ca a fost prea transparent, ca nu trebuia sa va spuna nimic pana nu incheia negocierea. Daca v-a anuntat inainte sa incheie negocierile, inseamna ca a gresit”, a spus Ponta jurnalistilor, aflat la Braila, transmite Mediafax.
    Contractul cu Bechtel privind constructia autostrazii Transilvania ar urma sa fie reziliat in urmatoarele zile, si nu la inceputul acestei saptamani, Sova declarand de aceasta data ca mai trebuie stabilite unele detalii.
    “Rezilierea contractului este o chestiune de zile, mai sunt unele detalii de pus la punct in aceasta perioada”, a declarat, luni ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructura, Dan Sova.

    Citeste mai mult: http://www.wall-street.ro/articol/Auto/149248/ponta-sova-a-gresit-in-cazul-bechtel-nu-trebuia-sa-spuna-nimic-pana-nu-incheia-negocierea.html#ixzz2UbNadjhK
    Follow us: @WallStreetRo on Twitter | WallStreetRo on Facebook

  • criss
    criss spune:
  • popescu spune:

    oloiul +2,10 !

  • Aur_el
    Aur_el says:
  • Aur_el
    Aur_el says:

    Ia uitati ce zice nene ASTA AICI >>> :arrow: :mrgreen:
    http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/bursa-a-rupt-traditia-nefericita-a-ultimilor-ani-si-a-inregistrat-cresteri-puternice-in-mai-10905161
    :lol: ca_cam ce va ziceam si eu insa de mai muta vreme …adica de anul trecut !! :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Aur_el:
    Ia uitati ce zice nene ASTA AICI >>> :arrow: :mrgreen:
    http://www.zf.ro/burse-fonduri-mutuale/bursa-a-rupt-traditia-nefericita-a-ultimilor-ani-si-a-inregistrat-cresteri-puternice-in-mai-10905161
    :lol: ca_cam ce va ziceam si eu insa de mai muta vreme …adica de anul trecut !! :mrgreen:

    Citez : :arrow:
    Pentru prima dată în ultimii patru ani, bursa de la Bucureşti ar putea închide luna mai pe plus, iar cele mai tranzacţionate acţiuni au deja creşteri puternice faţă de luna trecută. Brokerii spun că evoluţia acţiunilor locale este susţinută de intrări de capital străin şi că vara ar putea fi mai agitată decât în anii trecuţi. :mrgreen:
    Con_cluzia : NU dati banii pe prostii luati actiuni care sa ramana si la Copii !! :mrgreen:

  • popescu spune:
  • dinu
    dinu spune:

    Aur_el:

    eugen68:
    Aur_el:
    eugen68:
    Aur_el:
    eugen68: Afara de sif3 dezastru ca volum pe sifu-ri Ma asteptam sa incarce speculatorii la greu De pomana nu se poate deocamdata :lol:

    Mai ce nu intelegi ca acum nu se mai speculeaza … ci se cumpara si acumuleaza …ptr ca altfel se ridica pragul si se trezesc ai nostri ca brazii ca s luati pe sus cu tot cu “fulgi” …adica ai cumpara straini rapid cum incearca si mai are putin si reuseste astia pe sif 5 … ptr pachetul BCR !! :mrgreen:

    Totusi e o retinere la cumparare

    Normal ca e ‘retinere’ ptr ca nu e marfa … si asa daca se infig in ask isi fura caciula uni la altii ca majoritatea din ask sunt tot actiunile la astia de sta pe ele … si aduna …caci cine vrea sa vanda azi pune cum e si normal ordin cit mai aproape de bid sa se faca ordinul /…cum altfel …iar daca volumele zilinice scad …este mai mult decit clar ca nu mai vinde aproape nimeni !! :mrgreen: ASa ca de ce sa faci presiune la cumparare daca nu ai controlul cum cred ca se intimpla la sif 1 unde se are in posesie pachetul de contriol si acum le urca pretul la astia de mai au pretentii de jmecheriie …incat accesul spre un pachet de control sa se faca cit mai greu si mai ales cit mai scump cu putiinta !! :mrgreen: :wink: :idea:

    Sa inteleg ca sif3 este periculoasa la volumul care il are zi de zi aici cred totusi ca se speculeaza sau trebuie sa recupereze din div

    Nu e periculoasa …nu uita ca Sif 3 are dublul de actiuni ca si nr fata de celelalte sifuri …asa ca si Volumul e dublu fata de restul ! :idea: :wink: Deci nimic deosebit … mai ales ca sa speculat in dreaci pe sif 3 si de aceea sa intrat masiv pe acest sif ! :wink:

    sif 3 are 1092143332 actiuni, sif 4 807036515 actiuni, sif 5 580165714 actiuni

  • dinu
    dinu spune:

    multipluX: Niciun investitor nu a cumpărat caietul de privatizare al Companiei Naţionale Poşta Română până marţi la ora 12.00 când a expirat termenul limită, a anunţat directorul general al companiei, Ion Smeeianu.

    nici sif 1?

  • eugen68
    eugen68 spune:

    CE INTELEGE_TI prin textul asta despre sif3 Se pregateste ceva?Or fi vandut hotelurile si noi nu stim?Actiunea SIF Transilvania este destul de lichida, de fapt cea mai lichida, plus ca acolo sunt si flow-uri mai speculative. Totusi, nu gasesc o explicatie logica de ce nu s-au ajustat ex-dividend (dupa trecerea datei de inregistrare pentru dividende, cand de regula pretul actiunilor scade cu o valoare apropiata de cea a dividendului – n.r.). Probabil vom afla la un moment dat de ce se cumpara asa, dar atunci nu prea va mai conta”, a mai spus brokerul.

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:
    CE INTELEGE_TI prin textul asta despre sif3 Se pregateste ceva?Or fi vandut hotelurile si noi nu stim?Actiunea SIF Transilvania este destul de lichida, de fapt cea mai lichida, plus ca acolo sunt si flow-uri mai speculative. Totusi, nu gasesc o explicatie logica de ce nu s-au ajustat ex-dividend (dupa trecerea datei de inregistrare pentru dividende, cand de regula pretul actiunilor scade cu o valoare apropiata de cea a dividendului – n.r.). Probabil vom afla la un moment dat de ce se cumpara asa, dar atunci nu prea va mai conta”, a mai spus brokerul.

    Toate concluziile duc la acelasi “rezultat “> Crestere in opinia mea … cum mai pe toate sifurile sunt cresteri si inca frumoase … sunt 2 variante … 1 ) speculatie pe TS …iar alta acumulare in vederea ridicarii pragului si scoaterii limitei de 5 % definitiv …moment in care incepe oficial competitia ptr preluare a acestor societati ! :idea: :wink:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    dinu:

    multipluX: Niciun investitor nu a cumpărat caietul de privatizare al Companiei Naţionale Poşta Română până marţi la ora 12.00 când a expirat termenul limită, a anunţat directorul general al companiei, Ion Smeeianu.

    nici sif 1?

    Asa se pare … daca a zis ca “nimeni ” ??? :roll:
    Eu presupun ca exista o intelegere intre toti sa nu se depuna …ca sa se justifice astfel pretul mic de vanzare la care va fi facuta privatizarea …. pe motivatie : nu e interes dom’le !! :lol: Te pui cu excrocii !/ :mrgreen:

  • eugen68
    eugen68 spune:

    Aur_el:

    eugen68: CE INTELEGE_TI prin textul asta despre sif3 Se pregateste ceva?Or fi vandut hotelurile si noi nu stim?Actiunea SIF Transilvania este destul de lichida, de fapt cea mai lichida, plus ca acolo sunt si flow-uri mai speculative. Totusi, nu gasesc o explicatie logica de ce nu s-au ajustat ex-dividend (dupa trecerea datei de inregistrare pentru dividende, cand de regula pretul actiunilor scade cu o valoare apropiata de cea a dividendului – n.r.). Probabil vom afla la un moment dat de ce se cumpara asa, dar atunci nu prea va mai conta”, a mai spus brokerul.

    Toate concluziile duc la acelasi “rezultat “> Crestere in opinia mea … cum mai pe toate sifurile sunt cresteri si inca frumoase … sunt 2 variante … 1 ) speculatie pe TS …iar alta acumulare in vederea ridicarii pragului si scoaterii limitei de 5 % definitiv …moment in care incepe oficial competitia ptr preluare a acestor societati ! :idea: :wink:

    Cred ca ai dreptate Mai Aurele pe bune acum chiar tu o tii cu cresterile in continuare Nu te contrazic Pana acum ai avut dreptate Dar frate nu cumva luna iunie o sa fie cu surprize ma refer la o scadere mare pe extern?O sa afecteze si bvb nostru Nu uita ricanii sunt l a maxime Este imposibil o corectie de 15% sa nu vedem

  • Aur_el
    Aur_el says:

    eugen68:

    Aur_el:
    eugen68: CE INTELEGE_TI prin textul asta despre sif3 Se pregateste ceva?Or fi vandut hotelurile si noi nu stim?Actiunea SIF Transilvania este destul de lichida, de fapt cea mai lichida, plus ca acolo sunt si flow-uri mai speculative. Totusi, nu gasesc o explicatie logica de ce nu s-au ajustat ex-dividend (dupa trecerea datei de inregistrare pentru dividende, cand de regula pretul actiunilor scade cu o valoare apropiata de cea a dividendului – n.r.). Probabil vom afla la un moment dat de ce se cumpara asa, dar atunci nu prea va mai conta”, a mai spus brokerul.

    Toate concluziile duc la acelasi “rezultat “> Crestere in opinia mea … cum mai pe toate sifurile sunt cresteri si inca frumoase … sunt 2 variante … 1 ) speculatie pe TS …iar alta acumulare in vederea ridicarii pragului si scoaterii limitei de 5 % definitiv …moment in care incepe oficial competitia ptr preluare a acestor societati ! :idea: :wink:

    Cred ca ai dreptate Mai Aurele pe bune acum chiar tu o tii cu cresterile in continuare Nu te contrazic Pana acum ai avut dreptate Dar frate nu cumva luna iunie o sa fie cu surprize ma refer la o scadere mare pe extern?O sa afecteze si bvb nostru Nu uita ricanii sunt l a maxime Este imposibil o corectie de 15% sa nu vedem

    Nu e nici o regula scrisa ca asa va fi an de an …dupa un anumit tipar !! :idea: :wink:
    Vezi de aceea e Frumoasa Bursa …ca trebuie mereu sacitesti semnele si sa anti_cipezi cam ceea ce Urmeaza ….iar unii nu le au de loc nici cu cititul …nici cu anti_cipatul ?? :lol:

  • BIBA spune:

    julian:

    BIBA: 15435 short djia sa vezi distractie

    biba,biba,nu te-ai ars destul omule pe short,nu-ti ajunge cit ai pierdut,tin minte ca s-au pariat sume de zeci de mii lei pe short DJ cind era la 14000pct la inceput de [primavara,bineinteles ca s-au dus banii,sincer succes dar mai ai rabdare,incearca pe DAX dar de sapt viitoare,acum se curata de bani multi,in afara de cei care s-au curatat deja

    e poftim cum inchid eu shortul la 15403 cu un 16% plus.

  • BIBA spune:

    Aur_el:

    Aur_el:
    BIBA: 15435 short djia sa vezi distractie

    Ha ha ha …asa e may aia avut perfecta “dreptate ” …Distractie mare ce sa zic !! :lol: :lol: :mrgreen:

    Ps: UIte ptr tine azi fac o “exceptie de la regula ” si te las sa te many_festi cum doresti aici …numa sa te vad cum te prezinti din pt de vederee Pisi_hologic !!?? :lol:

    sut si gol

  • Aur_el
    Aur_el says:

    BIBA:

    Aur_el:
    Aur_el:
    BIBA: 15435 short djia sa vezi distractie

    Ha ha ha …asa e may aia avut perfecta “dreptate ” …Distractie mare ce sa zic !! :lol: :lol: :mrgreen:

    Ps: UIte ptr tine azi fac o “exceptie de la regula ” si te las sa te many_festi cum doresti aici …numa sa te vad cum te prezinti din pt de vederee Pisi_hologic !!?? :lol:

    sut si gol

    Ha ha ha …narav Vechi la Nik nou … :lol: :lol:
    Stiam ca asa faci astepti pina ajunge in o pozitie convenabila ca sa ai ‘scoatere’ !! :lol:
    Succes orsicum ca trebuie !! :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    BIBA:

    julian:
    BIBA: 15435 short djia sa vezi distractie

    biba,biba,nu te-ai ars destul omule pe short,nu-ti ajunge cit ai pierdut,tin minte ca s-au pariat sume de zeci de mii lei pe short DJ cind era la 14000pct la inceput de [primavara,bineinteles ca s-au dus banii,sincer succes dar mai ai rabdare,incearca pe DAX dar de sapt viitoare,acum se curata de bani multi,in afara de cei care s-au curatat deja

    e poftim cum inchid eu shortul la 15403 cu un 16% plus.

    Ha ha …esti sigur ca a ajuns la 15 403 ca mie nu imi da de loc pe nicaieri aceasta cotatie ca a fost atinsa …cel putin pina acum la ora asta !?? :lol:
    Pe Bllommberg …acusica a dat un minim de 15 422 … si vad ca recupereaza la deal …asa ca nu se stie daca mai scade ??? Acum in tre timp sa facut 15 418 mai jos insa nu 15 403 ! :roll:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Abia acum a atins 15 400 + 57 pt …deci se poate …hai fie ! :lol:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Acum din 15 400 e de intrat iara Long …pina in 15 450 sau mai sus cit il vor duce ca sigur il duc inapoi ! :mrgreen:

  • Aur_el
    Aur_el says:

    Hai seara Buna …eu ma retrag ” la depou ” si atentie la DJ ca maine iara avem loc de cresteri la BVB ica !! :mrgreen:

Lasă un răspuns

Pontul Zilei

2445 « 2014-04-20 07:00:06 »
Pontul Zilei azi Pastele 20.04.2014
Autentificare
Like pentru Pont Bursier & Recomandați la alții.
Cumperi, Vinzi ori vrei sa Promovezi ceva aici gasesti $$$ $olutia: >>> Www.ProBusinessRomania.ro
Resim hosting:
powered by Tradeville

The Market Quotes Powered By Forexpros, the Forex, Futures, and Stock Markets Portal.
Vizitatori de pe Glob
Trafic Live
Un ziar a muşcat un om
Pentru Donații care ajuta la Dezvoltarea Site-ului !
Aveți aici următoarele Conturi !! ... Cont in Lei B T ! ... 1) RO22BTRL04401201P07230XX ... Pe numele Neagu Aurel . ... Cont in Lei ... BCR Firma L.A. & A. LENUS. SRL 2) RO92RNCB0297126045060001 Pentru cei care nu se descurca , sau vor sa isi păstreze anonimatul , pentru ajutor si mai multe explicații trimiteți mail prin casuta de contact a siteului sau direct pe contact@pontbursier.ro .... .si vedem ce posibilități exista , ptr ca mai exista si alte modalitati de plata fara ca ei sa se implice direct daca asta vor ... sa ni se alature dar sa ramana anonimi totuși !! ;)